Jak tam po zmianie czasu o 1 godz.?
Kto chce żeby ten blog nadal istniał?Piszę go chyba tylko dla siebie więc się pytam.Nie piszę na razie na tym blogu,ponieważ i tak do niego nie zaglądacie i nie ma żadnych komentarzy.
niedziela, 28 marca 2010
sobota, 20 marca 2010
Nowy sposób rejestracji!
Na Stardoll pojawił się nowy sposób rejestracji poprzez stronę .Poprzez zarejestrowanie się na tej stronie na stardoll możemy wybrać sobie makijaż i strój na danych doll-kach!Na pewno znajdziecie coś dla siebie!Gdy wybierzemy doll-kę to i tak normalnie możemy zmienić jej np. włosy nos i twarz . Myślę że fajnie to zrobili ;]
Starbazaar
W Starbazaar będę sprzedawać niektóre ubrania z szafy.W komentarzu albo na sd możecie mi napisać jaką rzecz byście chciały,a być może sprzedam wam ją po konkretnej cenie ;D
Na razie muszę doładować sobie ss.
Na razie muszę doładować sobie ss.
Konkurs!
Zaproście conajmniej 5 osób na bloga do obserwujących a dostaniecie prezent! Od razu mówię :Nie możecie zakładać sobie nowych kont ani dodawać się do obserwujących ze swoich starych kont.Te osoby ,które zaprosicie muszą się wpisać w komentarzu jaki mają nick na sd i na bloggerze oraz dodać się do obserwujących.Osoby zaproszone muszą mieć conajmniej 500 sp.Pewnie nikt się nie zgłosi ,bo nie zaglądacie do tego bloga ,ale nic.Przynajmniej na tym blogu są chociaż jakieś konkursy ;p
Nowy Klub Sponsorowany!
Pojawił się nowy klub sponsorowany! Klub nazywa się LittlestPetShop.Tu macie link do innego bloga,w którym jest wszystko opisane ;] LINK
poniedziałek, 8 marca 2010
piątek, 5 marca 2010
środa, 3 marca 2010
Dziwna sukienka
W StarPlazie niedawno dodano dziwną sukienkę.Popatrzcie sami.Co o niej myślicie?Podoba wam się?A może kupiliście ją?
Nowe farby do włosów!
W StarPlazie są dodane farby do włosów ,które kiedyś już były na Stardoll oraz kilka pasemek do włosów ;)
poniedziałek, 1 marca 2010
Zestawy ubrań
Kilka zestawów ,które przygotowała dla was isa227 ;)
Nie będę wam pisać w tym wszystkim sklepów i cen ubrań.Poszukajcie sobie np. jeżeli jest sukienka i to niebieska to szukacie jej w wyszukiwaniu sukienki kolor niebieski.
Nie będę wam pisać w tym wszystkim sklepów i cen ubrań.Poszukajcie sobie np. jeżeli jest sukienka i to niebieska to szukacie jej w wyszukiwaniu sukienki kolor niebieski.
Hmmm....
Przed chwilką jeszcze byłam na stardoll ,a teraz...... nie mogę w ogóle wejść na nie!Wy też tak macie? ;/
PS : Możliwe ,że szykuje się nowe Antidote,bo ostatnią kolekcję można sprzedawać w Starbazaar ,a manekiny w sklepie są puste!Aa i jeszcze pare kosmetyków poznikało w Dot!Zobaczcie sami.....
Chciałabym żeby zrobili takie kosmetyki ,które były kiedyś albo dodali nowe np. czarny cień do oczu ;)
PS : Możliwe ,że szykuje się nowe Antidote,bo ostatnią kolekcję można sprzedawać w Starbazaar ,a manekiny w sklepie są puste!Aa i jeszcze pare kosmetyków poznikało w Dot!Zobaczcie sami.....
Chciałabym żeby zrobili takie kosmetyki ,które były kiedyś albo dodali nowe np. czarny cień do oczu ;)
niedziela, 28 lutego 2010
Mini konkurs!
Nie wpisujecie komentarzy więc postanowiłam zrobić mini konkursik.Kto jako pierwszy odgadnie jaka to gwiazda wygrywa 5sd!
Edit: Wygrywa Julka2207!Zgłoś się do mnie po nagrodę ;D
Odpowiedź to oczywiście Beyonce ;)
Edit: Wygrywa Julka2207!Zgłoś się do mnie po nagrodę ;D
Odpowiedź to oczywiście Beyonce ;)
Zgadujcie w komentarzach
PS Podajcie swój nick ze stardoll jeżeli nie macie
takiego samego jak na bloogerze albo jesteście Anonimowi!
sobota, 27 lutego 2010
Zestaw ubrań dla nie-SS
Nie robiłam tego prawie wcale więc postanowiłam to zrobić teraz ;]
Zestaw ubrań dla nie-SS
Tube Top sklep Fallen Angel
4sd
Stretch Jeans sklep Bisou
5sd
Ashley Boots sklep Pretty in Pink
4sd
Inspired by Gucci (żakiet taki) sklep Starplaza Archive
5sd
Cały zestaw kosztuje 18sd o ile się nie mylę ;]
poniedziałek, 22 lutego 2010
Darmówki Clean and Clear !
Aby zdobyć darmówkę wystarczy wejść na
Wpisać www.stardoll.com,
zalogować się,
wejść na normalny Stardoll i gotowe!
(Info i obrazek z bloga KUBYWIKI97)
niedziela, 21 lutego 2010
Metamorfoza i metamorfoza ubraniowa niki0605
Przed
Po
PS : Radzę ci kupić jakąś szminkę i może zmienić nos ;)
Metamorfoza ubraniowa niki0605
Przed
Po
Zauważyłam ,że masz pare fajnych projektów ;)
Fajnie w nich wyglądasz i oby tak dalej z kupowaniem ładnych projektów!
Metamorfoza ubraniowa niki0605
Przed
Po
Zauważyłam ,że masz pare fajnych projektów ;)
Fajnie w nich wyglądasz i oby tak dalej z kupowaniem ładnych projektów!
Kupię!
Kupię DKNY Scyscraper Dress
Jeżeli macie tą sukienkę i chcecie ją sprzedać to oferty składajcie w komentarzu.
PS Nie kupię ją za 100 sd.Jeżeli chcecie mi sprzedać za absurdalne ceny to lepiej nie składajcie ofert ;/
Licytacja RARE Top!
Sprzedam RARE Top . Oferty proszę składać w komentarzu.
Od razu mówię: To cenna rzecz,choć tanio ją
kupiłam.
Pierwsza osoba ,która się wpisze dostanie prezent dopiero jak
zgłosi się po nagrodę w mojej KG!
sobota, 20 lutego 2010
ZNOWU NOWA PLAYLISTA!
To dla mojej przyjaciółki i dla mnie oraz dla was!Jak myślicie .....podobają wam się piosenki? Bo mi baaardzzooo ;)
Hmmm....
Chyba nie będę tutaj tak często pisac na tym blogu.Nie wydaję mi się ,że to ma sens pisać samemu dla siebie.Wchodzę tutaj coraz rzadziej ,a wiecie dlaczego? Bo nie ma zainteresowania wobec mojego bloga.Sprawdzam tu obecność.Jeżeli jesteście i czytacie bloga to napiszcie w komentarzu.
czwartek, 18 lutego 2010
Moja Me-Doll na wiosenny konkurs
Jak wam się podoba moja Me-Doll na konkurs wiosenny?
Bardzo chciałabym wygrać ;) PS Chodzi tylko o makijaż taki jaki jest na obrazku.
Bardzo chciałabym wygrać ;) PS Chodzi tylko o makijaż taki jaki jest na obrazku.
poniedziałek, 15 lutego 2010
Nowa kolekcja KOHL'S!
Dzisiaj rano jeszcze w sklepie była ,a teraz?! Nie ma jej!
Nie kupiłam ,ani jednego ciucha.Mam nadzieję ,że ubrania wrócą i to szybko! A wy?
Edit: Ubrania wróciły do sklepu.
Co do niektórych,którzy nie mają konta Google albo Blogger itp. Jest opcja dla Anonimowych ,czyli tych ,którzy tych kont nie mają!!!Możecie pisać komentarze jako Anonimowi ,ale podawajcie swój nick jaki macie na Stardoll.Anonimowy to nie żadne konto!
Nie kupiłam ,ani jednego ciucha.Mam nadzieję ,że ubrania wrócą i to szybko! A wy?
Edit: Ubrania wróciły do sklepu.
niedziela, 14 lutego 2010
Mam pytanie!
Czy u was też stardoll nie chce po jakimś czasie działać?
Odpowiedzcie w komentarzach.Dodawajcie komentarze.Pewnie nikt z was nie czyta mojego bloga ,a ja się specjalnie męczę screenami i pisaniem jak nie mam dla kogo pisać ;(
Odpowiedzcie w komentarzach.Dodawajcie komentarze.Pewnie nikt z was nie czyta mojego bloga ,a ja się specjalnie męczę screenami i pisaniem jak nie mam dla kogo pisać ;(
piątek, 12 lutego 2010
Nowe HB's (Nowość nagroda)
(kliknij ,aby powiększyć)
Jak wam się podoba nowa torebka Hot Buys ?
Kupiliście ją?
Dawajcie odpowiedzi w komentarzu ;)
Nowość: Od teraz nieraz będę robić taki jakby konkurs.
Kto pierwszy się wpisze w komentarzu w tym poście dostanie ode mnie
wylosowany prezent ;)
PS: Napiszcie swój nick jaki macie na Stardoll.
Po odbiór nagrody proszę się zgłaszać u mnie w KG ,a wtedy
dopiero uznam tą osobę jako zwycięzcę i kupię mu wylosowany
prezencik ;)
czwartek, 11 lutego 2010
;(
Przepraszam was bardzo jeżeli czytacie tego bloga,ponieważ trochę się zapuściłam ;(
Pewnie zauważyliście też ,że nie robię ocen ;/
Chcę to zmienić ,aby wszystko było jak trzeba ,ale teraz już prawie 2 tyg. temu skończyły mi się ferie i muszę robić lekcje oraz chodzić do tej głupiej szkoły ;/
Postaram się wszystko uporządkować.
PS Proszę was też o komentowanie różnych postów żebym wiedziała ,że czytacie bloga.
Pewnie zauważyliście też ,że nie robię ocen ;/
Chcę to zmienić ,aby wszystko było jak trzeba ,ale teraz już prawie 2 tyg. temu skończyły mi się ferie i muszę robić lekcje oraz chodzić do tej głupiej szkoły ;/
Postaram się wszystko uporządkować.
PS Proszę was też o komentowanie różnych postów żebym wiedziała ,że czytacie bloga.
wtorek, 9 lutego 2010
Mam dla was kolejne spoilery ;]
Już chyba wiem co nam dadzą za 50 000 000 użytkowników.
Ciekawe czy te ubrania będą darmowe(wątpię w to,ponieważ Stardoll robi się coraz droższy) ;/
niedziela, 7 lutego 2010
sobota, 6 lutego 2010
Uhuhu.....zapuściłam bloga ;[ (Darmówki)
Darmowy pasek:
Wchodzimy na http://www.vivalaproxy.com/
Wpisujemy www.stardoll.com/sv/contest/view.php?id=244
Teraz logujemy się
Wpisujemy www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=244
W prezencie otrzymujemy pasek z muszelek ;)
wtorek, 2 lutego 2010
Nowość?!
Gdy dostanie się prezent i rozpakuje go.....potem gdzieś położy ....zapisze i ....
Dziwne co? ;p
Jak się kliknie na tą rzecz to
;/
niedziela, 31 stycznia 2010
Kliknij ,zapisz się i wygrywaj nagrody!
No więc daję wam link do stronki gdzie można wygrać wiele ciekawych nagród.Wystarczy kliknąć w link TakeAGift.pl ,zarejestrować się i zapraszać znajomych! Za 1 osobę wygrywa się 100 punktów.Wymieniaj punkty na nagrody!Polecam ;)
sobota, 30 stycznia 2010
Szukam kogoś do współtworzenia bloga.
Szukam kogoś do współtworzenia bloga,któremu mogę zaufać.Oczywiście będzie to blog z ocenami ;) www.oceny-werka235.blogspot.com to będzie ten blog .Ten ktoś musi umieć robić screeny i ocenki ;)
piątek, 29 stycznia 2010
Zrobiłam 2 blog i to on będzie z ocenami!
Założyłam bloga tu macie link http://oceny-werka235.blogspot.com/
Będzie on z waszymi ocenami.Metamorfozy i reszta nadal będą tutaj.Ci co zgłosili się na ocenę lub się zgłoszą proszę o zgłaszanie się na tamtym blogu.Dodawajcie się do obserwujących.
Będzie on z waszymi ocenami.Metamorfozy i reszta nadal będą tutaj.Ci co zgłosili się na ocenę lub się zgłoszą proszę o zgłaszanie się na tamtym blogu.Dodawajcie się do obserwujących.
czwartek, 28 stycznia 2010
Playlista na blogu ;)
Jak już słyszycie dodałam playlistę ;)
Może niektóre piosenki nie przypadną wam do gustu ,ale co tam ;)
Jeżeli chcecie żebym dodała jakieś z piosenek(które lubicie) napiszcie tytuł i wykonawcę piosenki w komentarzu.Może odsłucham tą piosenkę i dodam do playlisty .
Życzę miłego słuchania ;*
Może niektóre piosenki nie przypadną wam do gustu ,ale co tam ;)
Jeżeli chcecie żebym dodała jakieś z piosenek(które lubicie) napiszcie tytuł i wykonawcę piosenki w komentarzu.Może odsłucham tą piosenkę i dodam do playlisty .
Życzę miłego słuchania ;*
Kolejne spoilery
No i kolejne sukienki ;)
PS : W spoilerach ukazały się projekty Moddie Wear i nie będziecie z nich zachwyceni,
ponieważ myślę ,że są okropne.Pokazały się także obiekty chyba do nowego wnętrza w imprezach.Myślę ,że to będzie walentynkowy pokój w imprezach ;)
No,ale niestety na razie nie jestem ss ;(
środa, 27 stycznia 2010
Kampania "Zagrożone gatunki"i darmowy goryl.
Aby zaadoptować goryla:
- Wejdź na stronę kampanii http://www.stardoll.com/pl/campaigns/endangered-species/
- Kliknij 'Adoptuj mnie'
- Zwierzak będzie czekał na ciebie w pokoju głównym obok szafy.(Jeżeli masz tam jakieś meble itp. przesuń je,bo goryl może być pod nimi-ja miałam pod podłogą).
Ocena Julka-Ewelina
Me-Doll
kolczyki też pasują ;)Na ogół nie przepadałam za tymi okularami,ale u cb wyglądają
ślicznie ;*Usta i nos podobają mi się ;)
10/10
Apartament
No,no,no ;)
Nawet,nawet.
Na początku pokoju jest bałagan.
Postaw gdzieś indziej albo włóż do schowka klatkę i ptaka
oraz tą torbę z......krawatem?No cóż....mniejsza z tym.
Może być
7/10
Ubranie
Dopasowane ,ale źle założone ;/
8/10
Prezentacja
Pojawiły się w niej błędy ort.(dużo błędów) ;/
Nie jest za ciekawa.
Gdybym ciebie nie znała ( a praktycznie nie znam)
po prezentacji pomyślałabym ,że jesteś egoistką,bo
napisałaś ,że jesteś fajna.Hmmm....
ja bym tak nie pisała.Ja nie oceniam
siebie zbyt wysoko,ale to nic ;)
7/10
Sceneria
Ommmm........
ciekawa ;)
Ale niestety jestem uczciwa i muszę
uwzględnić tą przesuniętą sukienkę ;(
Te kolorowe światełka są troszkę zakryte tłem.....
8/10
Album
Kreatywny,ale nie zrobiony do końca ,czyli trochę pustawy.....
Na okładce jest tylko pies.
8/10
Masz 48 punktów!
Otrzymujesz ocenę 5- ;)
(Dla wszystkich:od teraz nie będę przypominać co macie zrobić co napisałam
wcześniej.Wystarczy przeczytać wcześniej napisane informacje).
wtorek, 26 stycznia 2010
Nowe fryzury ,które się pojawią (niestety dla ss)
Mi się podoba numer 1,3 i 4 ,a wam? ;)(jest razem 6 fryzur więc mówię numerki )
(obrazek z bloga Lucas.Poland)
Ocena kasiulekk2008
Me-Doll
Nie podoba mi się.Sztuczne rzęsy nie pasują.
Usta mi się nie podobają.Nie jesteś ss ,ale oceniam uczciwie i wiem ,że nie masz
kosmetyków :).Aaa i jeszcze to serce na twarzy...nie pasuje.Reszta jest ok.
5/10
Apartament
Hmmmm......za dużo tu darmówek.W pokoju panuje chaos i jest za dużo
rzeczy.
7/10
Ubranie
Źle założone.......
nie podoba mi się ;/
6/10
Prezentacja
Okropna!Nic prawie nie jest napisane o tobie!Napisz więcej i dodaj czcionkę.
2/10
Sceneria
Nie podoba mi się,ale liczą się dobre chęci.
5/10
Album
Pusty i bezsensu.
3/10
Masz 28 punktów!
Otrzymujesz ocenę 2+
Popracuj nad wszystkim co napisałam.
poniedziałek, 25 stycznia 2010
Zmiana nazwy bloga(adres pozostaje bez zmian).
Pewnie już zauważyliście ,że zmieniłam nazwę bloga (adres jest taki sam jak poprzednio).
Zmieniłam nazwę na "Stardoll według mnie"-Nowości,darmówki,metamorfozy i oceny
Co sądzicie o nazwie?Może być czy tamta była bardziej oryginalna?
Zmieniłam nazwę na "Stardoll według mnie"-Nowości,darmówki,metamorfozy i oceny
Co sądzicie o nazwie?Może być czy tamta była bardziej oryginalna?
niedziela, 24 stycznia 2010
Ocena K.G.11
Me-Doll
Twoja Me-Doll ma ładne włosy i oczy.Cienie fajnie dopasowane,ale oczy mogłabyś podkreślić
jeszcze czarną kredką do oczu (widziałam ,że ją masz) ;)
Jedynie usta mi się nie podobają ;/
Psują wygląd.
8/10
Apartament
(obrazek troszkę źle wyszedł)
Bardzo fajny apartamencik ;)
Nie jesteś (już) ss,a masz taki apartament!
Pomyślany,ładny......tylko świeczka nie pasuje na podłodze ,ta wielka
darmowa lampka i liście na początku pokoju (nadają się wraz z tymi kwiatami
obok do ogrodu).
7/10
Ubranie
Nie jesteś ss ,ale ja oceniam
uczciwie ;)
Podoba mi się to ubranie.Widać ,że umiesz wszystko dobrać do pary.
Idealnie się wszystko komponuje .
10/10
Prezentacja
Supcio ,tylko usunęłabym z tamtąd
to czarne powiedzmy tło i byłoby lepiej ;)
9/10
Sceneria (najnowsza)
Hmmm......nie podoba mi się....
nie wiem jak to ująć ;/
6/10
Album
Okładka-Świetna,pomysłowa
Środek-hmmm...widzę ,że prowadzisz tu mały magazyn ;)
Są modelki.....
Po prostu supcio ;*
10/10
Masz 50 punktów!
Gratki ;*
Otrzymujesz ocenę 5!
W prezentacji usuń to czarne tło ,zrób nową scenerię.
W Me-Doll zrób małe poprawki ;)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



















































